Merhabalar

Ben telif hakkı konusunda 1 kez uyarıldım, dosyam silindi. O da bir akademisyenin teziydi. Muhtemelen şikayet etti kendisi.

Bunun dışında hiç bir veri kaybına uğramadım, 3 sene önce yüklediğim bir kaç kez indirilmiş dosyalarım dahi duruyor. Genel anlamda memnunm, kullanışlı arayüzü pratik.