Merhaba arkadaşlar daha önceden
R10 Ahalisi Hangi Bulut Depolamayı Kullanıyor ? konusunu açmıştım.Bu konuyu açtıktan sonra depolama ihtiyacımın değişmesi üzerine yine arayışa geçmiş bulunuyorum;
O konuda belirtmiş olduğum bulut depolamaların ücretleri malesefki bana yüksek geliyor.Bir kaç gün önce Mediafire`a denk geldim bu siteden daha önce haberim vardı fakat kullanma imkanım olmamıştı.
Mediafire`ın son yaptığı atakla birlikte 1 tb alan ayda sadece 2,5$ ilgimide çekti açıkçası.
İçimizde mediafire kullanan var mı?
Dosya silinmesi(veri kaybı) gibi durumlar yaşadınız mı ?
Telif hakları konusunda tutumları nasıl ?(internette yüklediğim dosyaları paylaşımda bulunmayacağım sadece bana ait dosyalar barınacak).
@civilengineer @DeAtH_MeTaL
Rica etsem sizlerde deneyimlerinizi paylaşırmısınız

(
Mediafire vs Rapidshare?)
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim, iyi geceler

.