Öncelikle deneyiminizi paylaştığınız için çok çok teşekkür ederim, r10+ nızıda verdim

.
Eğerki dosya silinmesi gibi durumlar sadece şikayette oluyorsa bu benim için çok iyi, çünkü mediafire hesabımda film,dizi,müzik,program vb. şeyleri ağırlıkta barındıracağım fakat sadece kendim için, paylaşım vs. yapmıyacağım

.Taşınabilir hdd gibi şeyleri kullanmak istemiyorum virüs girip verilerin uçması yada hddnin bozulması gibi durumlar çok can sıkıcı oluyor ha birde hamal gibi taşımak yada olmadık yerde verilere ihtiyaç duyulduğunda ulaşamamak gibi dezavantajları var
Tutupta sistem taraması yapmazlarsa veri kaybı yaşamam sanırım

barındırma ücreti çok uygun geldi google gibi şirketlere kafa tutan ve 33 milyon aktif kullanıcısı olan bir sistemin olması güzel(bu yorumu yazmadan 2 dk önce öğrendim bunları

)
Bu gece sanal kartımı hazırlayıp ödeme geçeceğim sanırım

tekrardan teşekkür ederim