evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam anladığım kadarıyla mediafire yeni gelen müşterilerine böyle yapıyor eski müşteri iseniz 2,5$ dolarlık fiyat yok malesef, 5$ ödemeniz gerek.Ben free üye oldum ondan sonra %50 off upgradeden 2,5$ dolarla yükselttim eski üyelere varmı yokmu onu tam kestiremiyorum valla

Ama siz yinede mediafire a giriş yapınca sol altta kapasite bölümünün hemen altında upgrade yazar oraya tıklayın eğer o upgradenin yanında %50 off diye bir yazı görüyorsanız sizede 2,5$.


Bu yeni müşterileri çekmek için uygulanmış bir strateji bende indirim hakkımı kullandım, artık kapasite arttırmak istersem herkes gibi tb başına 5$ ödemem gerekiyor.Eğer yeni hesap açacak olursanız 2,5$ lık fiyattan maksimum istifade edebilmek içi yıllık çekim yapın yanılmıyorsam aylıkta 1 kere 2,5$ yapıp diğer aylarda 5$ yapıyor.

5$ fiyat yinede benim için uygun zira ülkemizde yaygın kullanılan bulut depolamalara bakınca bedava gibi geldi bana , internette okuduğum kadarıyla google gibi şirketlerle rekabet ediyormuş.Valla inandım başka bir yerdede 33 milyon aktif kullanıcısı olduğu yazıyor hiç fena değil
Hocam oraya tb başına 5 dolar ödesem,30 tb civarı dosya için 150 dolar ödemem gerekir