• 19-10-2014, 15:49:43
    #11
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle hayvanları alıyorlar sahipleniyorlar.Hayvan o ortama alışıyor.Daha sonra sahipleri sıkılıyor ve hayvanı dışarı bırakıyorlar.Hayvan bu ortama uyum sağlayamıyor.Sonuç ne ölüm .
    Ön yargınızın nedenini anladığım için; herhangi bir yorum da bulunmuyorum. Haklısınız çünkü.

    sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce 4 ayaklı evcil hayvan besleme deneyiminiz yoksa kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ne kadar hazır olursanız olun bıkıp ondan kurtulmak isteyebilirsiniz. Tamamen hazır olduğunuza inanıyorsanız;

    Pug cinsi köpek sahiplendireni çok zor bulursunuz. Dediğiniz gibi muhtemelen satanlar çıkar. İstanbul'da veya yakınsanız Yedikule Hayvan Barınağı'nı ziyaret edebilirsiniz. Muhtemelen vardır, yoksa bile size haber verilmesi için numaranızı bırakırsınız.

    Gitmeden önce barınağın gönüllü kurucusundan yardım alabilirsiniz;
    https://www.facebook.com/olcay.meral?fref=ts

    Yalnız baştan söyleyeyim cins köpek sahiplenmek istediğiniz için size sorular sormak isteyeceklerdir buna hazırlıklı olun. Ayrıca köpeği terk etmemeniz için sahiplendirme sözleşmesi yapabilirler.

    İnternette pug cinsi köpeği sahiplenebileceğiniz başka bir ortam bulabileceğinizi pek sanmıyorum. Pet shoptan hayvan satın almayacak kadar bilinçli olduğunuz için de tebrik ederim ayrıca.
    Daha önce, kedi ve köpeğimiz vardı ailem ile yaşarken.
    Evin kıymetlileriydi ikisi de.
    Yaklaşık 2 yıl önce evlendim, meleklerimi de alacaktım aslında yanıma ama ailem çok üzüldü. Kıyamadım, onlar ile bıraktım. Yani, tecrübeliyim bu konuda.
    Her türlü sözleşmeyi yapabilirler, hiç sorun değil.
    Biliyorum, hediye olarak bile bu hayvanları alıp, 3 ay sonra sokaklara atıyorlar ama istediğim, hayatı boyunca bizimle olabilecek bir köpek. Evin bir ferdi olacak.
    İstanbul'da değilim ama iletişim kurduktan sonra, eğer bulabilirsem, İstanbul'a da giderim sorun olmaz. Meral hanım ile iletişime geçeceğim.

    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde, en az 20-30 kere bakıyorum. Yaklaşık 3-4 ilan ekleniyor. Hemen hemen hepsini arıyorum ve satıyoruz biz diyorlar. Hele dün bir tanesi şaka gibiydi. Tuzlada oturursanız ücret talep etmiyorum, yoksa 1300 TL dedi
    Bu arada, barınağa bağış karşılığında da sahiplenebilirim, o sorun değil. Önemli olan, bu hayvanların ticaretine ortak olmamak.
  • 19-10-2014, 15:56:21
    #12
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce, kedi ve köpeğimiz vardı ailem ile yaşarken.
    Evin kıymetlileriydi ikisi de.
    Yaklaşık 2 yıl önce evlendim, meleklerimi de alacaktım aslında yanıma ama ailem çok üzüldü. Kıyamadım, onlar ile bıraktım. Yani, tecrübeliyim bu konuda.
    Her türlü sözleşmeyi yapabilirler, hiç sorun değil.
    Biliyorum, hediye olarak bile bu hayvanları alıp, 3 ay sonra sokaklara atıyorlar ama istediğim, hayatı boyunca bizimle olabilecek bir köpek. Evin bir ferdi olacak.
    İstanbul'da değilim ama iletişim kurduktan sonra, eğer bulabilirsem, İstanbul'a da giderim sorun olmaz. Meral hanım ile iletişime geçeceğim.

    Bu arada, barınağa bağış karşılığında da sahiplenebilirim, o sorun değil. Önemli olan, bu hayvanların ticaretine ortak olmamak.
    Dostunuz nereden gelirse gelsin birlikteliğinizin uzun olmasını dilerim.

    Yedikule'de sahiplendirme için bağış şartı aranmıyor ancak oradaki gönüllülerin hayvan dostlarımız için ne kadar uğraştığını, onlara ne kadar iyi şartlar sağlamaya çalıştıklarını (diğer barınakların halleri malumunuz) görünce bağış yapmadan dönmek istemeyeceğinizi düşünüyorum
  • 19-10-2014, 16:08:13
    #13
    sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostunuz nereden gelirse gelsin birlikteliğinizin uzun olmasını dilerim.

    Yedikule'de sahiplendirme için bağış şartı aranmıyor ancak oradaki gönüllülerin hayvan dostlarımız için ne kadar uğraştığını, onlara ne kadar iyi şartlar sağlamaya çalıştıklarını (diğer barınakların halleri malumunuz) görünce bağış yapmadan dönmek istemeyeceğinizi düşünüyorum
    Bulunduğum yer, çok kötü olduğu için; açıkçası elimden geldiğince buralardaki hayvanları doyurmaya çalışıyorum. Etrafta, neredeyse kimse yardımcı olmuyor, hatta gördükleri hayvanı taşla, sopayla dövmeye kalkıyorlar. Yine de oraya kadar gitmişken, elimiz boş gitmez olmaz elbette. Yeter ki, onlara yardımcı olabilelim elimizden geldiğince.
  • 20-10-2014, 13:56:20
    #14
    Pug benim en sevdiğim köpek cinsi. Olumsuz yanlarını bilmiyordum ama varsın olsun, öyle bir güzelliğe değer. Ben de uygun koşullara sahip olsam bir şekilde sahipleneceğim.

    Barınakları gezmenizi tavsiye ederim, hiç değilse bir hayat kurtulur.
  • 20-10-2014, 16:44:15
    #15
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pug benim en sevdiğim köpek cinsi. Olumsuz yanlarını bilmiyordum ama varsın olsun, öyle bir güzelliğe değer. Ben de uygun koşullara sahip olsam bir şekilde sahipleneceğim.

    Barınakları gezmenizi tavsiye ederim, hiç değilse bir hayat kurtulur.
    Şehrimde ve ailemin bulunduğu şehirlerdeki barınaklara baktım. Zaten olmayacağını tahmin ediyordum ama şansımı denedim. Umarım, doğru zamanı bekliyordur evimize gelecek diyorum ve bekliyorum.
  • 20-10-2014, 21:59:38
    #16
    Arkadaşlar, şöyle bir durum ile karşılaştım.
    Bir tane yavru pug buldum. Samsunda. Aradığımız numara, veterinere yönlendirdi. Köpeklerinin doğurduğunu ve onları yavrulandıracaklarını söylediler. Farklı şehirlere gönderim için; hayvan kargosu ile yollayabileceklerini, araçta yolculuk yapacağını söylediler. Bunun için de, kargo ücreti istiyorlar. Elbette, güzel şartlarda gelsin. 200 TL verilir de, nedense içinde bir şey var gibi hissediyorum. Ödemeyi geçtiğim gibi, ulaşılamayacak hissi var. Ne dersiniz?
  • 20-10-2014, 22:21:47
    #17
    Çocukluğumdan beri köpeklerle iç içeyim.

    Yaklaşık 15 cins köpek büyüttüm, yetiştirdim. Bu işin hiçbirzaman ticari boyutunu düşünmedim. Çünkü bu dostlarımızın ticaretine ciddi anlamda karşıyım.

    Köpek besleyen var, köpek besleyen var. Daha 7 yaşındayken uyandığım anda kahvaltı etmeden önce köpeğimi beslemeyi düşünen bir insanım.

    Belki tepki alacağım ancak şunu söylemek zorundayım; köpek = Alman Kurdu'dur.

    Dünyanın en akıllı hayvanı ve dünyanın en kadim dostudur. Her köpek dosttur, candır. Ancak alman kurdu bambaşka birşeydir. 15 cins köpek, her cinsten neredeyse birkaç köpek desek yaklaşık 40-50 arası köpek baktım. Ancak gerçekten alman kurdu gerçek bir evlat.

    Şimdi halk arasında, veterinerler o bu dinlersen.. evde en son bakılabilecek hayvanların başında gelir alman kurdu. Ama bence evde, çiftlikte heryerde bakılabilecek 1 numaralı köpek alman kurdu.

    Söyleyeceklerim bukadar, seçim senin

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:21:47 -->-> Daha önceki mesaj 22:16:43 --

    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, şöyle bir durum ile karşılaştım.
    Bir tane yavru pug buldum. Samsunda. Aradığımız numara, veterinere yönlendirdi. Köpeklerinin doğurduğunu ve onları yavrulandıracaklarını söylediler. Farklı şehirlere gönderim için; hayvan kargosu ile yollayabileceklerini, araçta yolculuk yapacağını söylediler. Bunun için de, kargo ücreti istiyorlar. Elbette, güzel şartlarda gelsin. 200 TL verilir de, nedense içinde bir şey var gibi hissediyorum. Ödemeyi geçtiğim gibi, ulaşılamayacak hissi var. Ne dersiniz?
    200 TL kargo ücreti olmaz hocam. Köpekler özel kutularında otobüs ile gönderilir. Bununda Türkiye'nin heryerine 50 TL gibi bir piyasası var. Ayrıca bunun alacağınız canlıya bir eziyet olduğunu asla unutmayın.
  • 20-10-2014, 22:24:21
    #18
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocukluğumdan beri köpeklerle iç içeyim.

    Yaklaşık 15 cins köpek büyüttüm, yetiştirdim. Bu işin hiçbirzaman ticari boyutunu düşünmedim. Çünkü bu dostlarımızın ticaretine ciddi anlamda karşıyım.

    Köpek besleyen var, köpek besleyen var. Daha 7 yaşındayken uyandığım anda kahvaltı etmeden önce köpeğimi beslemeyi düşünen bir insanım.

    Belki tepki alacağım ancak şunu söylemek zorundayım; köpek = Alman Kurdu'dur.

    Dünyanın en akıllı hayvanı ve dünyanın en kadim dostudur. Her köpek dosttur, candır. Ancak alman kurdu bambaşka birşeydir. 15 cins köpek, her cinsten neredeyse birkaç köpek desek yaklaşık 40-50 arası köpek baktım. Ancak gerçekten alman kurdu gerçek bir evlat.

    Şimdi halk arasında, veterinerler o bu dinlersen.. evde en son bakılabilecek hayvanların başında gelir alman kurdu. Ama bence evde, çiftlikte heryerde bakılabilecek 1 numaralı köpek alman kurdu.

    Söyleyeceklerim bukadar, seçim senin
    Her hayvan ayrı güzel ve hepsi bir başka özeldir.
    Büyük cins bir köpek için apartmanda sorun olabileceği için riske atmak istemiyorum.
    Ailem, alman kurdu besliyor. Gerçekten sahibi ile kurduğu ilişki çok başka.
    Pug konusunda kesin ve netim ama bulduğum ilana güvenemedim bir türlü.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:24:21 -->-> Daha önceki mesaj 22:22:31 --

    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocukluğumdan beri köpeklerle iç içeyim.

    Yaklaşık 15 cins köpek büyüttüm, yetiştirdim. Bu işin hiçbirzaman ticari boyutunu düşünmedim. Çünkü bu dostlarımızın ticaretine ciddi anlamda karşıyım.

    Köpek besleyen var, köpek besleyen var. Daha 7 yaşındayken uyandığım anda kahvaltı etmeden önce köpeğimi beslemeyi düşünen bir insanım.

    Belki tepki alacağım ancak şunu söylemek zorundayım; köpek = Alman Kurdu'dur.

    Dünyanın en akıllı hayvanı ve dünyanın en kadim dostudur. Her köpek dosttur, candır. Ancak alman kurdu bambaşka birşeydir. 15 cins köpek, her cinsten neredeyse birkaç köpek desek yaklaşık 40-50 arası köpek baktım. Ancak gerçekten alman kurdu gerçek bir evlat.

    Şimdi halk arasında, veterinerler o bu dinlersen.. evde en son bakılabilecek hayvanların başında gelir alman kurdu. Ama bence evde, çiftlikte heryerde bakılabilecek 1 numaralı köpek alman kurdu.

    Söyleyeceklerim bukadar, seçim senin

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:21:47 -->-> Daha önceki mesaj 22:16:43 --



    200 TL kargo ücreti olmaz hocam. Köpekler özel kutularında otobüs ile gönderilir. Bununda Türkiye'nin heryerine 50 TL gibi bir piyasası var. Ayrıca bunun alacağınız canlıya bir eziyet olduğunu asla unutmayın.
    Hocam, kendi arabaları ile buraya başka köpekler ile getireceklerini belirttiler. Hayvan kargoları var ya artık. Otobüste getirmelerini istemem zaten, buralara gelecek diye eziyet çekmelerine kıyamam. Nedenini bilmiyorum, insanlara çok çabuk inanırım ama bu konuda çok büyük güvensizlik yaşıyorum.