Çocukluğumdan beri köpeklerle iç içeyim.
Yaklaşık 15 cins köpek büyüttüm, yetiştirdim. Bu işin hiçbirzaman ticari boyutunu düşünmedim. Çünkü bu dostlarımızın ticaretine ciddi anlamda karşıyım.
Köpek besleyen var, köpek besleyen var. Daha 7 yaşındayken uyandığım anda kahvaltı etmeden önce köpeğimi beslemeyi düşünen bir insanım.
Belki tepki alacağım ancak şunu söylemek zorundayım; köpek = Alman Kurdu'dur.
Dünyanın en akıllı hayvanı ve dünyanın en kadim dostudur. Her köpek dosttur, candır. Ancak alman kurdu bambaşka birşeydir. 15 cins köpek, her cinsten neredeyse birkaç köpek desek yaklaşık 40-50 arası köpek baktım. Ancak gerçekten alman kurdu gerçek bir evlat.
Şimdi halk arasında, veterinerler o bu dinlersen.. evde en son bakılabilecek hayvanların başında gelir alman kurdu. Ama bence evde, çiftlikte heryerde bakılabilecek 1 numaralı köpek alman kurdu.
Söyleyeceklerim bukadar, seçim senin
Her hayvan ayrı güzel ve hepsi bir başka özeldir.
Büyük cins bir köpek için apartmanda sorun olabileceği için riske atmak istemiyorum.
Ailem, alman kurdu besliyor. Gerçekten sahibi ile kurduğu ilişki çok başka.
Pug konusunda kesin ve netim ama bulduğum ilana güvenemedim bir türlü.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:24:21 -->-> Daha önceki mesaj 22:22:31 --
Çocukluğumdan beri köpeklerle iç içeyim.
Yaklaşık 15 cins köpek büyüttüm, yetiştirdim. Bu işin hiçbirzaman ticari boyutunu düşünmedim. Çünkü bu dostlarımızın ticaretine ciddi anlamda karşıyım.
Köpek besleyen var, köpek besleyen var. Daha 7 yaşındayken uyandığım anda kahvaltı etmeden önce köpeğimi beslemeyi düşünen bir insanım.
Belki tepki alacağım ancak şunu söylemek zorundayım; köpek = Alman Kurdu'dur.
Dünyanın en akıllı hayvanı ve dünyanın en kadim dostudur. Her köpek dosttur, candır. Ancak alman kurdu bambaşka birşeydir. 15 cins köpek, her cinsten neredeyse birkaç köpek desek yaklaşık 40-50 arası köpek baktım. Ancak gerçekten alman kurdu gerçek bir evlat.
Şimdi halk arasında, veterinerler o bu dinlersen.. evde en son bakılabilecek hayvanların başında gelir alman kurdu. Ama bence evde, çiftlikte heryerde bakılabilecek 1 numaralı köpek alman kurdu.
Söyleyeceklerim bukadar, seçim senin

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:21:47 -->-> Daha önceki mesaj 22:16:43 --
200 TL kargo ücreti olmaz hocam. Köpekler özel kutularında otobüs ile gönderilir. Bununda Türkiye'nin heryerine 50 TL gibi bir piyasası var. Ayrıca bunun alacağınız canlıya bir eziyet olduğunu asla unutmayın.
Hocam, kendi arabaları ile buraya başka köpekler ile getireceklerini belirttiler. Hayvan kargoları var ya artık. Otobüste getirmelerini istemem zaten, buralara gelecek diye eziyet çekmelerine kıyamam. Nedenini bilmiyorum, insanlara çok çabuk inanırım ama bu konuda çok büyük güvensizlik yaşıyorum.