
Samsun'dan buraya köpek getireceğini vaad'eden birinin minimum 10-15 üzeri köpek getirmesi gerekir.
Edirne'ye böyle bir sevkiyat olsa, böyle bir toplu alım olsa emin ol benim kulağıma çoktan gelmiş olurdu.
İnanmamanı tavsiye ederim, ortalık *********** dolu.