Arkadaşlar, şöyle bir durum ile karşılaştım.
Bir tane yavru pug buldum. Samsunda. Aradığımız numara, veterinere yönlendirdi. Köpeklerinin doğurduğunu ve onları yavrulandıracaklarını söylediler. Farklı şehirlere gönderim için; hayvan kargosu ile yollayabileceklerini, araçta yolculuk yapacağını söylediler. Bunun için de, kargo ücreti istiyorlar. Elbette, güzel şartlarda gelsin. 200 TL verilir de, nedense içinde bir şey var gibi hissediyorum. Ödemeyi geçtiğim gibi, ulaşılamayacak hissi var. Ne dersiniz?