sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostunuz nereden gelirse gelsin birlikteliğinizin uzun olmasını dilerim.

Yedikule'de sahiplendirme için bağış şartı aranmıyor ancak oradaki gönüllülerin hayvan dostlarımız için ne kadar uğraştığını, onlara ne kadar iyi şartlar sağlamaya çalıştıklarını (diğer barınakların halleri malumunuz) görünce bağış yapmadan dönmek istemeyeceğinizi düşünüyorum
Bulunduğum yer, çok kötü olduğu için; açıkçası elimden geldiğince buralardaki hayvanları doyurmaya çalışıyorum. Etrafta, neredeyse kimse yardımcı olmuyor, hatta gördükleri hayvanı taşla, sopayla dövmeye kalkıyorlar. Yine de oraya kadar gitmişken, elimiz boş gitmez olmaz elbette. Yeter ki, onlara yardımcı olabilelim elimizden geldiğince.