• 28-09-2014, 23:31:31
    #1
    Arkadaşlar foruma tapatalk ile girdiğim zaman Yükleniyor da kalıyor. başka forumlara denedim az önce giriş yaptım fakat r10 da bir yerlere girmek istediğim zaman Yükleniyor... bu şekilde hep

    böyle sıkıntı yaşayan varmı?
  • 28-09-2014, 23:44:12
    #2
    Yaklaşık 3 gündür aynı sorunu bende yaşıyorum
  • 28-09-2014, 23:46:24
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayni sorun bende de vardi sildim tekrardan kurdum simdi sorun yasamadan giriyorum. Silip tekrar yüklemeyi denedin mi hocam?
  • 28-09-2014, 23:52:57
    #4
    bende yaşıyorum. Aşırı yavaşlama söz konusu...
  • 29-09-2014, 01:31:33
    #5
    Çıkış yapıp tekrar girin

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.
  • 29-09-2014, 11:18:06
    #6
    güncelleyin daha sonra yeniden giriş yapın düzeliyor.
  • 06-10-2014, 23:38:07
    #7
    forumu siliyorum geri giriş yapıyorum sıkıntı yok belli bir zamandan sonra yükleniyor da kalıyor.

    kaç sefer silip giriş yaptım hep aynısı oldu