Konu
R10da Tapatalkda Sorun yaşayan
29-09-2014, 01:31:33
#5
AliYucel
Çıkış yapıp tekrar girin
Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.