Arkadaşlar foruma tapatalk ile girdiğim zaman Yükleniyor da kalıyor. başka forumlara denedim az önce giriş yaptım fakat r10 da bir yerlere girmek istediğim zaman Yükleniyor... bu şekilde hep

böyle sıkıntı yaşayan varmı?