Konu
R10da Tapatalkda Sorun yaşayan
28-09-2014, 23:31:31
#1
Stefua
Arkadaşlar foruma tapatalk ile girdiğim zaman Yükleniyor da kalıyor. başka forumlara denedim az önce giriş yaptım fakat r10 da bir yerlere girmek istediğim zaman Yükleniyor... bu şekilde hep
böyle sıkıntı yaşayan varmı?