Konu
R10da Tapatalkda Sorun yaşayan
28-09-2014, 23:46:24
#3
yigitden
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ayni sorun bende de vardi sildim tekrardan kurdum simdi sorun yasamadan giriyorum. Silip tekrar yüklemeyi denedin mi hocam?