• 25-09-2014, 19:53:52
    #19
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenli gelire sahip olmayan kişiler için söylüyorum bende. Aylık 3-5 bin geliri olupta gider pusulası istemek olmaz zaten.
    düzenle alakası yok hocam. yapılan işin içeriği ile alakalı. düzenli veya düzensiz bu işi yapıyor ise fatura kesmek zorunda.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:53:52 -->-> Daha önceki mesaj 19:52:42 --

    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim muhasebecim anlamıyor o işlerden hala kendimizi guncellememiz lazım. Hala eski usul devam ediyorum daha hiç ben domaini vergiden düşmedim. 180 domain var senelik yenilediğim. Konuyu araştıracagim
    hocam dönemsel olarak domainleri gider göstermesi lazım. 1 yıllık olduğu için
  • 25-09-2014, 20:00:13
    #20
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin değil muhasebecinin kendisini yenilemesi gerekiyor. her firmanın kendi sitesi var. o sitelerin giderleri var. o zaman o muhasebeci onları da giderden düşmüyor. olur mu öyle şey. 3 yıllık muhasebeciyim ben bile biliyorum. konuş muhasebecinle yapamıyorsa da etraf muhasebeci kaynıyor.
    Bizim ülkemizin sorunu zaten kaliteli eleman değil mi hocam ?
    Kaliteli eleman olsa sıkıntı olmayacak. Herkes kendisini geliştirme yolunda olsa keşke.
  • 25-09-2014, 20:41:25
    #21
    vergi müfettişliği adayıyım bende inş o ben olurum seneye
  • 25-09-2014, 20:48:32
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neyseki vergi müfettişi değilmiş, firma sahibi oldugundan dolayi fatura lazim oluyormus. Bir an icin heyecan yapmanin zararlari işte :S
  • 25-09-2014, 22:08:41
    #23
    Dostum burası halka açık bir forum her nekadar siteye sadece kayıtlı üyeler yazıyor olsada devlet istedimi senden vergisini alır

    Mesela bundan 10 sene önceyle şimdi arasında kayıt dışı ne kadar düşürüldü farkındamısın devlet şu an internete dokunmuyor herkez istediğini yapıyor ama eğer burlar bir gün cep telefonu pazarı kadar haraketlenirse yağni türk internet kullanıcıs alışverişinde değer sağlarsa bir gün vergi memurları kapını çalacağından adım gibi eminim dostum

    Eskiden taksitli cep telefonu vardı naaptı devlet baktı çok fazla döviz çıkıyor güney koreye bence kesin kore yada çin yada amerika frenlemek için cep telefonundan taksiti kaldırdı bak şimdi kimse alamıyor otomatikmanda bu telefon satışlarına yansıdı

    Eskiden türkiye kaçak telefon cennetiydi şimdi hepsi kayıt altına alındı istanbulda telefon yüzünden insanlar öldürülmeye bir başladı direkt kaçak telefonlara suç patladı yağni telefonu çalsanda birine satsanda polis seni yakalar

    Bazen suç devleti alt ettiğini sanır ama devlet hep kazanır sonuçta sen sistemin bir parçasısın ya ne komik hırsız bile satın alma durumu için para çalıyor sistem hırsızı bile içine almış

    Dua ette internet el atmasın devlet sonra işpota tezgah tarzı çalışan bilişimciler taş yer anim allah
  • 25-09-2014, 22:10:00
    #24
    sunucuoptimizasyon.com
    Zabıta varsa tezgahı toplayıp kaçalım
  • 26-09-2014, 07:48:24
    #25
    Biz şahsen her islemde fatura kesiyoruz. Kisi müfettiş olmasa bile faturayı gider olarak göstericek olabilir.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 26-09-2014, 08:07:59
    #26
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zabıta varsa tezgahı toplayıp kaçalım
    sesli Güldüm.
  • 26-09-2014, 13:33:55
    #27
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi müfettişinin r10 a üye olup burada milleti sorgulayacak hali yok arkadaşlar.
    bir de aklınızın bir kenarında olsun devlet tuzak kurmaz. radar bile önceden uyarılı ve saklanmamış halde kurulur. devlet şikayet olursa işlem yapar. senden ürün alıp fatura vermedi bu ceza yazalım demez. hadi fatura verdin sana gönderdigi ödeme ne olacak ? devletten o parayı nasıl çıkaracak ? adı ne ödemesi vergi denetleme mi rahat olun fatura isteyene verebiliyorsanız verin yoksa dükkan yok hobi olarak calısıyorum deyip gecin işine gelen alır
    2-3 yıl önceki gittigiyor operasyonunu hatılatırım, iyi hoplattılar bazılarını