Dostum burası halka açık bir forum her nekadar siteye sadece kayıtlı üyeler yazıyor olsada devlet istedimi senden vergisini alır

Mesela bundan 10 sene önceyle şimdi arasında kayıt dışı ne kadar düşürüldü farkındamısın devlet şu an internete dokunmuyor herkez istediğini yapıyor ama eğer burlar bir gün cep telefonu pazarı kadar haraketlenirse yağni türk internet kullanıcıs alışverişinde değer sağlarsa bir gün vergi memurları kapını çalacağından adım gibi eminim dostum

Eskiden taksitli cep telefonu vardı naaptı devlet baktı çok fazla döviz çıkıyor güney koreye bence kesin kore yada çin yada amerika frenlemek için cep telefonundan taksiti kaldırdı bak şimdi kimse alamıyor otomatikmanda bu telefon satışlarına yansıdı

Eskiden türkiye kaçak telefon cennetiydi şimdi hepsi kayıt altına alındı istanbulda telefon yüzünden insanlar öldürülmeye bir başladı direkt kaçak telefonlara suç patladı yağni telefonu çalsanda birine satsanda polis seni yakalar

Bazen suç devleti alt ettiğini sanır ama devlet hep kazanır sonuçta sen sistemin bir parçasısın ya ne komik hırsız bile satın alma durumu için para çalıyor sistem hırsızı bile içine almış

Dua ette internet el atmasın devlet sonra işpota tezgah tarzı çalışan bilişimciler taş yer anim allah