vergi müfettişinin r10 a üye olup burada milleti sorgulayacak hali yok arkadaşlar.
bir de aklınızın bir kenarında olsun devlet tuzak kurmaz. radar bile önceden uyarılı ve saklanmamış halde kurulur. devlet şikayet olursa işlem yapar. senden ürün alıp fatura vermedi bu ceza yazalım demez. hadi fatura verdin sana gönderdigi ödeme ne olacak ? devletten o parayı nasıl çıkaracak ? adı ne ödemesi vergi denetleme mi

rahat olun fatura isteyene verebiliyorsanız verin yoksa dükkan yok hobi olarak calısıyorum deyip gecin işine gelen alır
2-3 yıl önceki gittigiyor operasyonunu hatılatırım, iyi hoplattılar bazılarını