PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzenli gelire sahip olmayan kişiler için söylüyorum bende. Aylık 3-5 bin geliri olupta gider pusulası istemek olmaz zaten.
düzenle alakası yok hocam. yapılan işin içeriği ile alakalı. düzenli veya düzensiz bu işi yapıyor ise fatura kesmek zorunda.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:53:52 -->-> Daha önceki mesaj 19:52:42 --

tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim muhasebecim anlamıyor o işlerden hala kendimizi guncellememiz lazım. Hala eski usul devam ediyorum daha hiç ben domaini vergiden düşmedim. 180 domain var senelik yenilediğim. Konuyu araştıracagim
hocam dönemsel olarak domainleri gider göstermesi lazım. 1 yıllık olduğu için