clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin değil muhasebecinin kendisini yenilemesi gerekiyor. her firmanın kendi sitesi var. o sitelerin giderleri var. o zaman o muhasebeci onları da giderden düşmüyor. olur mu öyle şey. 3 yıllık muhasebeciyim ben bile biliyorum. konuş muhasebecinle yapamıyorsa da etraf muhasebeci kaynıyor.
Bizim ülkemizin sorunu zaten kaliteli eleman değil mi hocam ?
Kaliteli eleman olsa sıkıntı olmayacak. Herkes kendisini geliştirme yolunda olsa keşke.