belki merkezlerde tek tük olabilirler ancak ilçeler de vs. yoklar.
Suriyeliler nasıl bu kadar rahat ?
125
●9.734
- 23-09-2014, 15:42:37Profil resmin ile çok çelişen bir açıklama. İşin espri kısmı bir tarafa bu kadar bağnaz düşünmemelisin bence..UmOnal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2014, 15:51:01http://www.cumhuriyet.com.tr/video/v..._goruntu_.html
http://www.youtube.com/watch?v=s7iSY6oaaPY
ve dahası.
Demek istediğim, her ülkede, her millette olabileceği gibi bizim milletimizde de aşırı uçlar var. Tıpkı ülkemize giren Suriyelilerin arasında olan aşırı uçlar gibi.
Bununla birlikte "Hiçbirine acımıyorum." tarzı faşizan yaklaşımlar bence kabul edilemez.
Ülkeyi alınması, alınmaması konusunda yorum yapmayacağım. Ancak alındıktan sonra bu kadar başı boş bırakılmamalıydı. Kış olunca bu adamlar para bulmak için, soğuktan donmamak için mecbur suç işleyecekler. Unutmayın, sizin çocuklarınız-kardeşleriniz nasıl sizin için kıymetliyse, o adamlar için de karısı-çocuğu, ailesi kıymetli.
Neyse, konu kilitlenir umarım. - 23-09-2014, 16:06:09Üyeliği durdurulduEspri anlayış çok mu kıt galiba sen bağnaz fikirlisin.Ulan bu forumda birbirine laf sokmaya çalışan ne kadar çok insan var. liseli ergen mekanına çevirdiniz burayı.seowika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2014, 16:08:36Konuşma tarzından, Türkçe 'yi kullanışından, profil resmin ile insanlara nasıl hitap ettiğinden kimin nereyi nasıl bir mekana çevirdiği belli. Ben zaten işin espri kısmını dile getirdim.UmOnal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her neyse iyi forumlar. - 23-09-2014, 16:11:03Üyeliği durdurulduKusura bakma türk değilim türkçeyide çok bilmem sanada iyi forumlarseowika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2014, 16:13:37Kuru milliyetçilikle bir yere varılmaz kardeşim. O çakal dediğim adamları sırf Türk olduğu için savunuyosun ama sana sataşıncada ağzını burnunu kırıyosun Türklüğüne bakmıyosun.YasinVarlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada Suriyelilere acımıyorum gibi laflar ediliyor ben o laflara karşıyım.
Sen Türklerin Almanyada neler yaptığını bir bilsen suç oranını bir araştırsan zaten bu kadar kuru kuru savunmazsın. Her milletin iyisi kötüsü var, faşizanlığa gerek yok. Benim Osmanlı atalarım 70 milleti içinde barındırmıştır 1000 seneye yakın çok iyi geçinmiştir. Oysa biz yüz yıllık bir tarihte 3-4 millet bile beraber yaşayamadık. Vesselam
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. - 23-09-2014, 16:22:52👏👏GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle