• 23-09-2014, 15:41:52
    #91
    Zonguldak'ta yoklar henüz belki merkezlerde tek tük olabilirler ancak ilçeler de vs. yoklar.
  • 23-09-2014, 15:42:37
    #92
    UmOnal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukranya'dada iç savaş onlarda gelsin istiyoruz.
    Profil resmin ile çok çelişen bir açıklama. İşin espri kısmı bir tarafa bu kadar bağnaz düşünmemelisin bence..
  • 23-09-2014, 15:51:01
    #93
    http://www.cumhuriyet.com.tr/video/v..._goruntu_.html

    http://www.youtube.com/watch?v=s7iSY6oaaPY


    ve dahası.

    Demek istediğim, her ülkede, her millette olabileceği gibi bizim milletimizde de aşırı uçlar var. Tıpkı ülkemize giren Suriyelilerin arasında olan aşırı uçlar gibi.

    Bununla birlikte "Hiçbirine acımıyorum." tarzı faşizan yaklaşımlar bence kabul edilemez.

    Ülkeyi alınması, alınmaması konusunda yorum yapmayacağım. Ancak alındıktan sonra bu kadar başı boş bırakılmamalıydı. Kış olunca bu adamlar para bulmak için, soğuktan donmamak için mecbur suç işleyecekler. Unutmayın, sizin çocuklarınız-kardeşleriniz nasıl sizin için kıymetliyse, o adamlar için de karısı-çocuğu, ailesi kıymetli.

    Neyse, konu kilitlenir umarım.
  • 23-09-2014, 16:06:09
    #94
    Üyeliği durduruldu
    seowika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil resmin ile çok çelişen bir açıklama. İşin espri kısmı bir tarafa bu kadar bağnaz düşünmemelisin bence..
    Espri anlayış çok mu kıt galiba sen bağnaz fikirlisin.Ulan bu forumda birbirine laf sokmaya çalışan ne kadar çok insan var. liseli ergen mekanına çevirdiniz burayı.
  • 23-09-2014, 16:08:36
    #95
    UmOnal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espri anlayış çok mu kıt galiba sen bağnaz fikirlisin.Ulan bu forumda birbirine laf sokmaya çalışan ne kadar çok insan var. liseli ergen mekanına çevirdiniz burayı.
    Konuşma tarzından, Türkçe 'yi kullanışından, profil resmin ile insanlara nasıl hitap ettiğinden kimin nereyi nasıl bir mekana çevirdiği belli. Ben zaten işin espri kısmını dile getirdim.
    Her neyse iyi forumlar.
  • 23-09-2014, 16:11:03
    #96
    Üyeliği durduruldu
    seowika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşma tarzından, Türkçe 'yi kullanışından, profil resmin ile insanlara nasıl hitap ettiğinden kimin nereyi nasıl bir mekana çevirdiği belli. Ben zaten işin espri kısmını dile getirdim.
    Her neyse iyi forumlar.
    Kusura bakma türk değilim türkçeyide çok bilmem sanada iyi forumlar
  • 23-09-2014, 16:13:37
    #97
    YasinVarlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben savaş vesilesiiyle mülteci olmam olsam olsam savaşta çarpışan bir nefer olurum o başka konu. Ama O zaman size sorayım hocam siz bu 10 yıl boyunca gasp yaptınız mı? Para para diye o ülkenin vatandaşlarını sıkıştırdınız mı? Dükkanlara girip para isteyip alamayıncada talan ettiniz mi?

    Almanya örneğini verip duruyorsunuz. Almanyaya mülteci olarak gitmedik. Çalışmak için gittik. Ve orada bu suriyeler gibi sahilde yatmadık. Almanların bokunu temizledik. Buna rağmen kaç Türk katledildi biliyormusunuz? Kaç nazi kaç Türk'ü yaktı.

    Ben ırkçılık yapmıyorum. Türklük gurur ve şuuru ile yaşıyorum. Ve bu gurur şuuruda hiç kimseye yem etmem. Sizin o çakal diye tabir ettiğiniz çalışma arkadaşlarınız, o övdüğünüz suriyelilerin yerinde olsaydı çakal değil şimdiye şehit olmuşlardı.

    Ki başa dönüyorum. Eğer siz kaldığınız bu 10 yıl içinde bu suriyilelerin yaptığını yaptıysanız diyecek sözüm yok. Hayır yapmadınızsa lütfen bir haberlere bakın ve hangi şehirlerin karıştığını kaç evsahibinin öldüğünü kaç dükkanın yağmalandığını, askere polise atılan taşların kaç adet olduğunu bi sayın.

    osmanlı geleneğinden geliyoruz elbette mazlumun hakkını biz koruruz. AMA MAZUMUN koruruz...
    Kuru milliyetçilikle bir yere varılmaz kardeşim. O çakal dediğim adamları sırf Türk olduğu için savunuyosun ama sana sataşıncada ağzını burnunu kırıyosun Türklüğüne bakmıyosun.
    Burada Suriyelilere acımıyorum gibi laflar ediliyor ben o laflara karşıyım.
    Sen Türklerin Almanyada neler yaptığını bir bilsen suç oranını bir araştırsan zaten bu kadar kuru kuru savunmazsın. Her milletin iyisi kötüsü var, faşizanlığa gerek yok. Benim Osmanlı atalarım 70 milleti içinde barındırmıştır 1000 seneye yakın çok iyi geçinmiştir. Oysa biz yüz yıllık bir tarihte 3-4 millet bile beraber yaşayamadık. Vesselam
    Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.
  • 23-09-2014, 16:22:52
    #98
    GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuru milliyetçilikle bir yere varılmaz kardeşim. O çakal dediğim adamları sırf Türk olduğu için savunuyosun ama sana sataşıncada ağzını burnunu kırıyosun Türklüğüne bakmıyosun.
    Burada Suriyelilere acımıyorum gibi laflar ediliyor ben o laflara karşıyım.
    Sen Türklerin Almanyada neler yaptığını bir bilsen suç oranını bir araştırsan zaten bu kadar kuru kuru savunmazsın. Her milletin iyisi kötüsü var, faşizanlığa gerek yok. Benim Osmanlı atalarım 70 milleti içinde barındırmıştır 1000 seneye yakın çok iyi geçinmiştir. Oysa biz yüz yıllık bir tarihte 3-4 millet bile beraber yaşayamadık. Vesselam
    Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.
    👏👏

    Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
  • 23-09-2014, 16:38:25
    #99
    Saldırıldı diye ülkesini, toprağını terkedip kaçan insandan ne beklersiniz. Ya ölüm ya istiklal yok daha ötesi.