GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuru milliyetçilikle bir yere varılmaz kardeşim. O çakal dediğim adamları sırf Türk olduğu için savunuyosun ama sana sataşıncada ağzını burnunu kırıyosun Türklüğüne bakmıyosun.
Burada Suriyelilere acımıyorum gibi laflar ediliyor ben o laflara karşıyım.
Sen Türklerin Almanyada neler yaptığını bir bilsen suç oranını bir araştırsan zaten bu kadar kuru kuru savunmazsın. Her milletin iyisi kötüsü var, faşizanlığa gerek yok. Benim Osmanlı atalarım 70 milleti içinde barındırmıştır 1000 seneye yakın çok iyi geçinmiştir. Oysa biz yüz yıllık bir tarihte 3-4 millet bile beraber yaşayamadık. Vesselam
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.
👏👏

Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle