seowika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profil resmin ile çok çelişen bir açıklama. İşin espri kısmı bir tarafa bu kadar bağnaz düşünmemelisin bence..
Espri anlayış çok mu kıt galiba sen bağnaz fikirlisin.Ulan bu forumda birbirine laf sokmaya çalışan ne kadar çok insan var. liseli ergen mekanına çevirdiniz burayı.