UmOnal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Espri anlayış çok mu kıt galiba sen bağnaz fikirlisin.Ulan bu forumda birbirine laf sokmaya çalışan ne kadar çok insan var. liseli ergen mekanına çevirdiniz burayı.
Konuşma tarzından, Türkçe 'yi kullanışından, profil resmin ile insanlara nasıl hitap ettiğinden kimin nereyi nasıl bir mekana çevirdiği belli. Ben zaten işin espri kısmını dile getirdim.
Her neyse iyi forumlar.