bir teorim var , sizce olabilir mi ?
29
●1.934
- 05-09-2014, 02:36:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Teoride yapılabilir gözüküyor fakat pratikte "bence" yapılamaz gibi duruyor. Çünkü, üyenin yaptığı her girişte rastgele değerler atanıyor ve yapılan her işlemde bunlar kullanılıyor. Bir ihtimal yazılımsal anlamda bu işlemi yapabilirsiniz.
- 05-09-2014, 02:41:32paraya ihtiyaci varmis demekki hocam mecburiyetten satmistirJameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2014, 02:43:56Belki modeme veri(sinyal) gönderimi yapılabilir çünkü modem arayüzleri de aynı mantıkla çalışıyor ama her yaptığınız işlemde farklı veriler göndermeniz gerekebilir çünkü facebook ve twitter ssl kullanıyor yani şifreli bağlantılar. Ayrıca bu işin cookie ve session'ları var. İş ordan patlar yani ilk başta.
- 05-09-2014, 02:58:09Üyeliği durduruldudenenmesi lazım ilk etapda bi paylaşımın akımıyla deneme yapılsa ve tutsa gerisi gelir Teorime göre.F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2014, 03:01:43Üyeliği durdurulduyazılım da olabilir ama okadar bilge olamadığım için sorma gereği duydum.saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modeme giden ve modemden çıkan akımı yakalamak lazım oda pc den anlaşılmaz bence ek bi ciaz gerekli olabilir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:01:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:59:16 --
hocam siteye girdiğim zaman bi şey paylaşından (resim ,yazı) vb paylaşından bi akım gitmiyor mu ? o akımın değerini yakalayıp aynı akımı yollamadan bahsediyorum.cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen elektriğin önemi yok gözümde , gidenin var. - 05-09-2014, 03:06:05Akım gitmiyor ama, akım bir yere gidemez. O an gelen akım ile o ışık yanıyor o mekanizmanın özelliğidir. Dediğinizin olması için elektrik hattının 2 değilde 10 kablodan oluşması gerekiyor. Ve siz 1 volt akım bile gönderseniz o yüzbinlerce voltun arasına gireceği için yok olup gider.Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2014, 03:10:21Üyeliği durdurulduelektrik den bahsetmiyorum burada hocam , İnternet veri akışından bahsediyorum. ( yanlış anladıysanız düzelteyim)cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz bi resim yüklediğimizde pc'den modeme bi veri(elektrik) git miyor mu ?
Gitmememe gibi bi şansı olamaz eğer gitmiyorsa benim yüklediğim resim bi başka sunucuda ne arıyor ?