• 05-09-2014, 02:36:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teoride yapılabilir gözüküyor fakat pratikte "bence" yapılamaz gibi duruyor. Çünkü, üyenin yaptığı her girişte rastgele değerler atanıyor ve yapılan her işlemde bunlar kullanılıyor. Bir ihtimal yazılımsal anlamda bu işlemi yapabilirsiniz.
  • 05-09-2014, 02:41:32
    #11
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğrudur , ben açık buldum demedim , olabilir dedim neden olmasın ..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:28:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:28:00 --



    bilemeyiz , hardiski yapan adam 50 bin dolara satmış neticede bilmeden..
    paraya ihtiyaci varmis demekki hocam mecburiyetten satmistir
  • 05-09-2014, 02:43:56
    #12
    Belki modeme veri(sinyal) gönderimi yapılabilir çünkü modem arayüzleri de aynı mantıkla çalışıyor ama her yaptığınız işlemde farklı veriler göndermeniz gerekebilir çünkü facebook ve twitter ssl kullanıyor yani şifreli bağlantılar. Ayrıca bu işin cookie ve session'ları var. İş ordan patlar yani ilk başta.
  • 05-09-2014, 02:58:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki modeme veri(sinyal) gönderimi yapılabilir çünkü modem arayüzleri de aynı mantıkla çalışıyor ama her yaptığınız işlemde farklı veriler göndermeniz gerekebilir çünkü facebook ve twitter ssl kullanıyor yani şifreli bağlantılar. Ayrıca bu işin cookie ve session'ları var. İş ordan patlar yani ilk başta.
    denenmesi lazım ilk etapda bi paylaşımın akımıyla deneme yapılsa ve tutsa gerisi gelir Teorime göre.
  • 05-09-2014, 02:58:37
    #14
    Size doğru akan bir elektriği nasıl geri ileticeksiniz? İnternet hattının görevi budur hem verip, hemde göndermek.
  • 05-09-2014, 03:01:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teoride yapılabilir gözüküyor fakat pratikte "bence" yapılamaz gibi duruyor. Çünkü, üyenin yaptığı her girişte rastgele değerler atanıyor ve yapılan her işlemde bunlar kullanılıyor. Bir ihtimal yazılımsal anlamda bu işlemi yapabilirsiniz.
    yazılım da olabilir ama okadar bilge olamadığım için sorma gereği duydum.

    modeme giden ve modemden çıkan akımı yakalamak lazım oda pc den anlaşılmaz bence ek bi ciaz gerekli olabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:01:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:59:16 --

    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size doğru akan bir elektriği nasıl geri ileticeksiniz? İnternet hattının görevi budur hem verip, hemde göndermek.
    hocam siteye girdiğim zaman bi şey paylaşından (resim ,yazı) vb paylaşından bi akım gitmiyor mu ? o akımın değerini yakalayıp aynı akımı yollamadan bahsediyorum.

    Gelen elektriğin önemi yok gözümde , gidenin var.
  • 05-09-2014, 03:06:05
    #16
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım da olabilir ama okadar bilge olamadığım için sorma gereği duydum.

    modeme giden ve modemden çıkan akımı yakalamak lazım oda pc den anlaşılmaz bence ek bi ciaz gerekli olabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:01:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:59:16 --



    hocam siteye girdiğim zaman bi şey paylaşından (resim ,yazı) vb paylaşından bi akım gitmiyor mu ? o akımın değerini yakalayıp aynı akımı yollamadan bahsediyorum.

    Gelen elektriğin önemi yok gözümde , gidenin var.
    Akım gitmiyor ama, akım bir yere gidemez. O an gelen akım ile o ışık yanıyor o mekanizmanın özelliğidir. Dediğinizin olması için elektrik hattının 2 değilde 10 kablodan oluşması gerekiyor. Ve siz 1 volt akım bile gönderseniz o yüzbinlerce voltun arasına gireceği için yok olup gider.
  • 05-09-2014, 03:10:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akım gitmiyor ama, akım bir yere gidemez. O an gelen akım ile o ışık yanıyor o mekanizmanın özelliğidir. Dediğinizin olması için elektrik hattının 2 değilde 10 kablodan oluşması gerekiyor. Ve siz 1 volt akım bile gönderseniz o yüzbinlerce voltun arasına gireceği için yok olup gider.
    elektrik den bahsetmiyorum burada hocam , İnternet veri akışından bahsediyorum. ( yanlış anladıysanız düzelteyim)

    Biz bi resim yüklediğimizde pc'den modeme bi veri(elektrik) git miyor mu ?

    Gitmememe gibi bi şansı olamaz eğer gitmiyorsa benim yüklediğim resim bi başka sunucuda ne arıyor ?
  • 05-09-2014, 03:24:04
    #18
    Bilgisayar ile modem arasına ek bir cihaz yerleştirerek gelen/giden trafik üzerinde işlem yapabileceğini düşünüyorum.