Belki modeme veri(sinyal) gönderimi yapılabilir çünkü modem arayüzleri de aynı mantıkla çalışıyor ama her yaptığınız işlemde farklı veriler göndermeniz gerekebilir çünkü facebook ve twitter ssl kullanıyor yani şifreli bağlantılar. Ayrıca bu işin cookie ve session'ları var. İş ordan patlar yani ilk başta.