yazılım da olabilir ama okadar bilge olamadığım için sorma gereği duydum.
modeme giden ve modemden çıkan akımı yakalamak lazım oda pc den anlaşılmaz bence ek bi ciaz gerekli olabilir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:01:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:59:16 --
hocam siteye girdiğim zaman bi şey paylaşından (resim ,yazı) vb paylaşından bi akım gitmiyor mu ? o akımın değerini yakalayıp aynı akımı yollamadan bahsediyorum.
Gelen elektriğin önemi yok gözümde , gidenin var.
Akım gitmiyor ama, akım bir yere gidemez. O an gelen akım ile o ışık yanıyor o mekanizmanın özelliğidir. Dediğinizin olması için elektrik hattının 2 değilde 10 kablodan oluşması gerekiyor. Ve siz 1 volt akım bile gönderseniz o yüzbinlerce voltun arasına gireceği için yok olup gider.