Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılım da olabilir ama okadar bilge olamadığım için sorma gereği duydum.

modeme giden ve modemden çıkan akımı yakalamak lazım oda pc den anlaşılmaz bence ek bi ciaz gerekli olabilir.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:01:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:59:16 --



hocam siteye girdiğim zaman bi şey paylaşından (resim ,yazı) vb paylaşından bi akım gitmiyor mu ? o akımın değerini yakalayıp aynı akımı yollamadan bahsediyorum.

Gelen elektriğin önemi yok gözümde , gidenin var.
Akım gitmiyor ama, akım bir yere gidemez. O an gelen akım ile o ışık yanıyor o mekanizmanın özelliğidir. Dediğinizin olması için elektrik hattının 2 değilde 10 kablodan oluşması gerekiyor. Ve siz 1 volt akım bile gönderseniz o yüzbinlerce voltun arasına gireceği için yok olup gider.