Teoride yapılabilir gözüküyor fakat pratikte "bence" yapılamaz gibi duruyor. Çünkü, üyenin yaptığı her girişte rastgele değerler atanıyor ve yapılan her işlemde bunlar kullanılıyor. Bir ihtimal yazılımsal anlamda bu işlemi yapabilirsiniz.
yazılım da olabilir ama okadar bilge olamadığım için sorma gereği duydum.
modeme giden ve modemden çıkan akımı yakalamak lazım oda pc den anlaşılmaz bence ek bi ciaz gerekli olabilir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:01:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:59:16 --
Size doğru akan bir elektriği nasıl geri ileticeksiniz? İnternet hattının görevi budur hem verip, hemde göndermek.
hocam siteye girdiğim zaman bi şey paylaşından (resim ,yazı) vb paylaşından bi akım gitmiyor mu ? o akımın değerini yakalayıp aynı akımı yollamadan bahsediyorum.
Gelen elektriğin önemi yok gözümde , gidenin var.