nasıl açıklayacağımı bilemiyorum ama yapılabilir mantıken , el verdiğince teorimi açıklayayım.
Örnek , ben facebook veya twitter'da bir bişey paylaşacak oldugumda , (paylaşımyazısı vbvvb) yazıyoruz bişey paylaşa tıklıyoruz.
biz bunu yaptığımız taktir de modemden bi akım gidiyor neticede dimi ? bi elektrik akımı gidiyor. Ne kadar düşük ne kadar yüksek bilemeyiz.
Bir ciaz ile bunu ölçe bilsek ve modenden bu veriyi o giden akım ile yollasak aynı görevi yapar mı ?
yani paylaşacağımız şeyi yazdıkdan sonra paylaşa tıklarken gidecek olan akımdan bahsediyorum. Sonuçta bu sitelerin sunucularına bi akım gidiyor.
Anlata bilmişimdir umarım.
bir teorim var , sizce olabilir mi ?
29
●1.934
- 05-09-2014, 01:43:27Üyeliği durdurulduHayır farklı bişey , saldırı vb de değil.otuzyedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama sonuç olarak bi elektrik akımı gidiyor , o akımın aynısını tuttursak aynı görevi yapmaz mı ?Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-09-2014, 01:57:34Üyeliği durdurulduNe gibi farklı şeyler elde edilebilir ?sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Böyle bir şey yapılabilirse eğer , internette çok fena bi açık bulunmuş olur kanatimce. - 05-09-2014, 02:05:17Üyeliği durdurulduBu 2,3 gündür açık bulma aldı başını gidiyor, yanlış anlamayın bakın şöyle kapısı açık olan bile açık buldum deyip konu açıyor.Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2014, 02:05:29Öyle bir şey elde edilebilir mi bilemiyorum. O kadar detaylı araştırma kapasitem yeterli olmaz ama şu tür şeyler olabilir. Mesela ışık yanıp sönüyor ya elektrik tasarrufu olması açısından ampülleri sökülebilir vs.Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Daha değişik bir şey çıkabilir. - 05-09-2014, 02:21:53bence onu icat edebilecek adam zaten interneti alt edecek kapasiteye sahiptirJameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2014, 02:28:43Üyeliği durduruldudoğrudur , ben açık buldum demedim , olabilir dedim neden olmasın ..iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:28:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:28:00 --
bilemeyiz , hardiski yapan adam 50 bin dolara satmış neticede bilmeden..techtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
