nasıl açıklayacağımı bilemiyorum ama yapılabilir mantıken , el verdiğince teorimi açıklayayım.
Örnek , ben facebook veya twitter'da bir bişey paylaşacak oldugumda , (paylaşımyazısı vbvvb) yazıyoruz bişey paylaşa tıklıyoruz.
biz bunu yaptığımız taktir de modemden bi akım gidiyor neticede dimi ? bi elektrik akımı gidiyor. Ne kadar düşük ne kadar yüksek bilemeyiz.
Bir ciaz ile bunu ölçe bilsek ve modenden bu veriyi o giden akım ile yollasak aynı görevi yapar mı ?
yani paylaşacağımız şeyi yazdıkdan sonra paylaşa tıklarken gidecek olan akımdan bahsediyorum. Sonuçta bu sitelerin sunucularına bi akım gidiyor.
Anlata bilmişimdir umarım.