iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu 2,3 gündür açık bulma aldı başını gidiyor, yanlış anlamayın bakın şöyle kapısı açık olan bile açık buldum deyip konu açıyor.
doğrudur , ben açık buldum demedim , olabilir dedim neden olmasın ..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:28:43 -->-> Daha önceki mesaj 02:28:00 --

techtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence onu icat edebilecek adam zaten interneti alt edecek kapasiteye sahiptir
bilemeyiz , hardiski yapan adam 50 bin dolara satmış neticede bilmeden..