Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl açıklayacağımı bilemiyorum ama yapılabilir mantıken , el verdiğince teorimi açıklayayım.


Örnek , ben facebook veya twitter'da bir bişey paylaşacak oldugumda , (paylaşımyazısı vbvvb) yazıyoruz bişey paylaşa tıklıyoruz.
biz bunu yaptığımız taktir de modemden bi akım gidiyor neticede dimi ? bi elektrik akımı gidiyor. Ne kadar düşük ne kadar yüksek bilemeyiz.

Bir ciaz ile bunu ölçe bilsek ve modenden bu veriyi o giden akım ile yollasak aynı görevi yapar mı ?

yani paylaşacağımız şeyi yazdıkdan sonra paylaşa tıklarken gidecek olan akımdan bahsediyorum. Sonuçta bu sitelerin sunucularına bi akım gidiyor.

Anlata bilmişimdir umarım.
bence onu icat edebilecek adam zaten interneti alt edecek kapasiteye sahiptir