Amaç sunucuyu mu rahatlatmak?
Hayır farklı bişey , saldırı vb de değil.
İkisi aynı şey değil, bahsettiğiniz şekilde olsa modem yada router üzerinden geçen herşey çok basit bir şekilde tesbit edilebilirdi.
Ama sonuç olarak bi elektrik akımı gidiyor , o akımın aynısını tuttursak aynı görevi yapmaz mı ?