• 04-09-2014, 03:33:43
    #28
    Hocam öncelikle doğru bir tavır sergilemişsiniz yerinizde olsam bende aynısını yapardım kesinlikle. Bence ayıp etmiş size o kadar yakın arkadaşız diyorsunuz en azından arayıp ''neredesin sen?'' diyebilirdi sizi ortalıkta göremeyince. Bu davetiyelerdeki 2-3 kişilik yazısına sinir oluyorum zaten arkadaş düğün yapıyorsun ayıptır. Davetiye geliyor 2 kişilik anne-baba eee bekar çocuklar ne olacak ? Madem 2 kişilik yazıyorsun aileleri tek tek hesaba katıp anne-baba-babaanne vs. onları düşünüp geride kalanlar yakın arkadaşınsa telefonla arayıp davet edeceksin . Tabi adetlere göre değişir durum bizim burada hiç öyle şeyler yazmaz davetiye gönderirsin 10 kişi gelirler hiç problem olmaz genelde kır düğünü olur Neyse hocam olan olmuş takmayın kafanıza her şey olacağına varır hayırlısı diyin geçin .
  • 04-09-2014, 06:29:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Dügün telaşını iyi bilirim böyle durumlarda yakın çevre alınır ama dikkatli düşünsen onun yogunlugunu bilsen ona sen bile yardım etmek istersin
  • 04-09-2014, 12:02:21
    #30
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle doğru bir tavır sergilemişsiniz yerinizde olsam bende aynısını yapardım kesinlikle. Bence ayıp etmiş size o kadar yakın arkadaşız diyorsunuz en azından arayıp ''neredesin sen?'' diyebilirdi sizi ortalıkta göremeyince. Bu davetiyelerdeki 2-3 kişilik yazısına sinir oluyorum zaten arkadaş düğün yapıyorsun ayıptır. Davetiye geliyor 2 kişilik anne-baba eee bekar çocuklar ne olacak ? Madem 2 kişilik yazıyorsun aileleri tek tek hesaba katıp anne-baba-babaanne vs. onları düşünüp geride kalanlar yakın arkadaşınsa telefonla arayıp davet edeceksin . Tabi adetlere göre değişir durum bizim burada hiç öyle şeyler yazmaz davetiye gönderirsin 10 kişi gelirler hiç problem olmaz genelde kır düğünü olur Neyse hocam olan olmuş takmayın kafanıza her şey olacağına varır hayırlısı diyin geçin .
    Evet hocam benimde anlatmak istediğim tamda buydu düşüncelerime tercüman oldunuz.
  • 04-09-2014, 13:30:59
    #31
    Benim de ablam 9 Ağustos'da evlendi, bende tüm arkadaşlarıma mesaj attım, kimisini aradım gelirler diye, şimdi burada unuttu telaşlandı falan denebilir ama insanın aklına geliyor. Benim geldi, onun da gelmiştir elbet. Aramak zor gelmiştir.
  • 04-09-2014, 14:23:15
    #32
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de ablam 9 Ağustos'da evlendi, bende tüm arkadaşlarıma mesaj attım, kimisini aradım gelirler diye, şimdi burada unuttu telaşlandı falan denebilir ama insanın aklına geliyor. Benim geldi, onun da gelmiştir elbet. Aramak zor gelmiştir.
    Böyle şeyler insanları tanımak için çok iyi fırsat oluyor.
  • 05-09-2014, 19:30:05
    #33
    Sizin tavriniz yanlis olmus. Arkadas zaten oldukca yogun sizi daha onceden cagirmis gelmeyeceginizi veya tekrar davet beklediginizi aklina bile getirmemistir.
  • 05-09-2014, 19:36:12
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Gidecektin düğüne vuracaktın kafasına niye beni çağırmiyom diye fırçalicaktın
  • 05-09-2014, 20:05:02
    #35
    Monolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin tavriniz yanlis olmus. Arkadas zaten oldukca yogun sizi daha onceden cagirmis gelmeyeceginizi veya tekrar davet beklediginizi aklina bile getirmemistir.
    Hocam ben böyle bahanelere uyuz oluyorum. Herkes aşağı yukarı aynı şeyi söylüyor. En mutlu gününde arkadaşların yanında olmayacaksa, gözünün önünde dizinin dibinde olmayacaksa düğünün derneğin ne anlamı var?