Hocam öncelikle doğru bir tavır sergilemişsiniz yerinizde olsam bende aynısını yapardım kesinlikle. Bence ayıp etmiş size o kadar yakın arkadaşız diyorsunuz en azından arayıp ''neredesin sen?'' diyebilirdi sizi ortalıkta göremeyince. Bu davetiyelerdeki 2-3 kişilik yazısına sinir oluyorum zaten arkadaş düğün yapıyorsun ayıptır. Davetiye geliyor 2 kişilik anne-baba eee bekar çocuklar ne olacak ? Madem 2 kişilik yazıyorsun aileleri tek tek hesaba katıp anne-baba-babaanne vs. onları düşünüp geride kalanlar yakın arkadaşınsa telefonla arayıp davet edeceksin . Tabi adetlere göre değişir durum bizim burada hiç öyle şeyler yazmaz davetiye gönderirsin 10 kişi gelirler hiç problem olmaz genelde kır düğünü olur Neyse hocam olan olmuş takmayın kafanıza her şey olacağına varır hayırlısı diyin geçin .