Sizin tavriniz yanlis olmus. Arkadas zaten oldukca yogun sizi daha onceden cagirmis gelmeyeceginizi veya tekrar davet beklediginizi aklina bile getirmemistir.
Hocam ben böyle bahanelere uyuz oluyorum. Herkes aşağı yukarı aynı şeyi söylüyor. En mutlu gününde arkadaşların yanında olmayacaksa, gözünün önünde dizinin dibinde olmayacaksa düğünün derneğin ne anlamı var?