t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de ablam 9 Ağustos'da evlendi, bende tüm arkadaşlarıma mesaj attım, kimisini aradım gelirler diye, şimdi burada unuttu telaşlandı falan denebilir ama insanın aklına geliyor. Benim geldi, onun da gelmiştir elbet. Aramak zor gelmiştir.
Böyle şeyler insanları tanımak için çok iyi fırsat oluyor.