Benim de ablam 9 Ağustos'da evlendi, bende tüm arkadaşlarıma mesaj attım, kimisini aradım gelirler diye, şimdi burada unuttu telaşlandı falan denebilir ama insanın aklına geliyor. Benim geldi, onun da gelmiştir elbet. Aramak zor gelmiştir.