Neyse hocam olan olmuş takmayın kafanıza her şey olacağına varır hayırlısı diyin geçin .
Bu mu arkadaşlık?
34
●4.481
- 04-09-2014, 03:33:43Hocam öncelikle doğru bir tavır sergilemişsiniz yerinizde olsam bende aynısını yapardım kesinlikle. Bence ayıp etmiş size o kadar yakın arkadaşız diyorsunuz en azından arayıp ''neredesin sen?'' diyebilirdi sizi ortalıkta göremeyince. Bu davetiyelerdeki 2-3 kişilik yazısına sinir oluyorum zaten arkadaş düğün yapıyorsun ayıptır. Davetiye geliyor 2 kişilik anne-baba eee bekar çocuklar ne olacak ? Madem 2 kişilik yazıyorsun aileleri tek tek hesaba katıp anne-baba-babaanne vs. onları düşünüp geride kalanlar yakın arkadaşınsa telefonla arayıp davet edeceksin . Tabi adetlere göre değişir durum bizim burada hiç öyle şeyler yazmaz davetiye gönderirsin 10 kişi gelirler hiç problem olmaz genelde kır düğünü olur
Neyse hocam olan olmuş takmayın kafanıza her şey olacağına varır hayırlısı diyin geçin .
- 04-09-2014, 06:29:42Üyeliği durdurulduDügün telaşını iyi bilirim böyle durumlarda yakın çevre alınır ama dikkatli düşünsen onun yogunlugunu bilsen ona sen bile yardım etmek istersin
- 04-09-2014, 12:02:21Evet hocam benimde anlatmak istediğim tamda buydu düşüncelerime tercüman oldunuz.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2014, 14:23:15Böyle şeyler insanları tanımak için çok iyi fırsat oluyor.t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2014, 20:05:02Hocam ben böyle bahanelere uyuz oluyorum. Herkes aşağı yukarı aynı şeyi söylüyor. En mutlu gününde arkadaşların yanında olmayacaksa, gözünün önünde dizinin dibinde olmayacaksa düğünün derneğin ne anlamı var?Monolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle