• 07-08-2014, 09:44:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Dün bilgisayarıma giren reklam virüsleri nedeniyle combofix programını çalıştırdım. Program sonrasında internetim sınırlı erişim olarak kaldı. Modeme telefonlardan bağlanıyorum ama bilgisayardan erişim sağlayamıyorum. Bu sorunu yaşayan arkadaş var mı?
  • 07-08-2014, 09:49:37
    #2
    Combofix bu tarz bir soruna sebep olmaz sorun daha önceden başlamıştır siz bilgisayarı resetledikten sonra ortaya çıkmıştır tahminim. IP ayarlarını tekrar gözden geçirin eğer anlamıyorsanız ekran görüntüsü koyarsanız belki biz yardımcı olabiliriz.
  • 07-08-2014, 09:51:58
    #3
    IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Dün bilgisayarıma giren reklam virüsleri nedeniyle combofix programını çalıştırdım. Program sonrasında internetim sınırlı erişim olarak kaldı. Modeme telefonlardan bağlanıyorum ama bilgisayardan erişim sağlayamıyorum. Bu sorunu yaşayan arkadaş var mı?
    Makinen sanırım IP alamıyor, Ip alıp alamadığını kontrol etmelisin.
    (Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig yazıp gelen satırlardan ıpv4 karşısına bakabilirsin)
    Kablosuz olarak bağlanıyorsan, Ağı Unut ve tekrar giriş yap.
    Ağ ayarlarını kontrol et, DNS yada elle girilmiş IP olabilir, Otomatik'e al.
    Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig /flushdns yazıp önbellek temizliyebilirsin.
    Kablosuz ise kablolu deneyebilirsin.
    Aygıt yöneticisinden Aygıt'ı devre dışı bırakıp, tekrar etkinleştirip deneyebilirsin.
  • 07-08-2014, 10:05:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    onrckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makinen sanırım IP alamıyor, Ip alıp alamadığını kontrol etmelisin.
    (Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig yazıp gelen satırlardan ıpv4 karşısına bakabilirsin)
    Kablosuz olarak bağlanıyorsan, Ağı Unut ve tekrar giriş yap.
    Ağ ayarlarını kontrol et, DNS yada elle girilmiş IP olabilir, Otomatik'e al.
    Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig /flushdns yazıp önbellek temizliyebilirsin.
    Kablosuz ise kablolu deneyebilirsin.
    Aygıt yöneticisinden Aygıt'ı devre dışı bırakıp, tekrar etkinleştirip deneyebilirsin.
    Sorunu onar dediğimde çıkan sorunlarda kablosuz bağdaştırıcı ve erişim noktası sorunu olarak yazıyor.
    Ağ ayarlarını kontrol ettim dns ve ıp otomatık alma olarak ısaretlı.
    Kablolu denesemde bır cozum olmayacak cunku modem farklı bır odada kablosuz baglanmak zorundayım.
    Wıreles'ı kapatıp actım, devre dışı bırakıp tekrar aktif ettim ama sorun çözülmedi. Evde ınternet olmadıgından cok net araştıramadım sorunu.

    aynı bu sekılde kalıyor baglantım.
  • 07-08-2014, 10:07:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu onar dediğimde çıkan sorunlarda kablosuz bağdaştırıcı ve erişim noktası sorunu olarak yazıyor.
    Ağ ayarlarını kontrol ettim dns ve ıp otomatık alma olarak ısaretlı.
    Kablolu denesemde bır cozum olmayacak cunku modem farklı bır odada kablosuz baglanmak zorundayım.
    Wıreles'ı kapatıp actım, devre dışı bırakıp tekrar aktif ettim ama sorun çözülmedi. Evde ınternet olmadıgından cok net araştıramadım sorunu.

    aynı bu sekılde kalıyor baglantım.
    %80 kablo problemi jackı çıkarın tekrar takın modem ve pcdeki
  • 07-08-2014, 10:09:09
    #6
    IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu onar dediğimde çıkan sorunlarda kablosuz bağdaştırıcı ve erişim noktası sorunu olarak yazıyor.
    Ağ ayarlarını kontrol ettim dns ve ıp otomatık alma olarak ısaretlı.
    Kablolu denesemde bır cozum olmayacak cunku modem farklı bır odada kablosuz baglanmak zorundayım.
    Wıreles'ı kapatıp actım, devre dışı bırakıp tekrar aktif ettim ama sorun çözülmedi. Evde ınternet olmadıgından cok net araştıramadım sorunu.

    aynı bu sekılde kalıyor baglantım.
    Ağı unut işlemini yaptınız mı?
    Modemi kapatıp, yeniden açmayı denediniz mi?
    Telefonunuzun mobil veri paylaşımı varsa, telefonu modem haline getirip, bağlanmayı deneyebilir misiniz?
  • 07-08-2014, 10:17:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    onrckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağı unut işlemini yaptınız mı?
    Modemi kapatıp, yeniden açmayı denediniz mi?
    Telefonunuzun mobil veri paylaşımı varsa, telefonu modem haline getirip, bağlanmayı deneyebilir misiniz?
    İlk ıkı maddeyı denedım.
    Sondakını denemedım.
    Sorun sanıyorum benım kablosuz bagdastırıcımdan kaynaklanıyor. Surucunun tam olarak etkın calıstıgını anlayabılecegım bır program var mı? Aygıt yonetıcısıne gırdıgımde etkın calısıyor yazıyor.
  • 07-08-2014, 10:33:38
    #8
    IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk ıkı maddeyı denedım.
    Sondakını denemedım.
    Sorun sanıyorum benım kablosuz bagdastırıcımdan kaynaklanıyor. Surucunun tam olarak etkın calıstıgını anlayabılecegım bır program var mı? Aygıt yonetıcısıne gırdıgımde etkın calısıyor yazıyor.
    Sürücünün etkin çalıştığını anlayacağınız bir program yok, farklı bir wireless ağına bağlanmayı deneyin, dediğim gibi telefonunuzu modemde yapabilirsiniz.
    Bunu denediğinizde yine çalışmıyorsa, sürücüde sıkıntı var diyebiliriz.
  • 07-08-2014, 10:38:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Modemi kapat bilgisayarı yeniden aç olacaktır