Merhaba,
Dün bilgisayarıma giren reklam virüsleri nedeniyle combofix programını çalıştırdım. Program sonrasında internetim sınırlı erişim olarak kaldı. Modeme telefonlardan bağlanıyorum ama bilgisayardan erişim sağlayamıyorum. Bu sorunu yaşayan arkadaş var mı?
Win 7'de sınırlı erişim sorunu
13
●2.511
- 07-08-2014, 09:51:58Makinen sanırım IP alamıyor, Ip alıp alamadığını kontrol etmelisin.IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig yazıp gelen satırlardan ıpv4 karşısına bakabilirsin)
Kablosuz olarak bağlanıyorsan, Ağı Unut ve tekrar giriş yap.
Ağ ayarlarını kontrol et, DNS yada elle girilmiş IP olabilir, Otomatik'e al.
Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig /flushdns yazıp önbellek temizliyebilirsin.
Kablosuz ise kablolu deneyebilirsin.
Aygıt yöneticisinden Aygıt'ı devre dışı bırakıp, tekrar etkinleştirip deneyebilirsin. - 07-08-2014, 10:05:36Üyeliği durdurulduSorunu onar dediğimde çıkan sorunlarda kablosuz bağdaştırıcı ve erişim noktası sorunu olarak yazıyor.onrckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağ ayarlarını kontrol ettim dns ve ıp otomatık alma olarak ısaretlı.
Kablolu denesemde bır cozum olmayacak cunku modem farklı bır odada kablosuz baglanmak zorundayım.
Wıreles'ı kapatıp actım, devre dışı bırakıp tekrar aktif ettim ama sorun çözülmedi. Evde ınternet olmadıgından cok net araştıramadım sorunu.
aynı bu sekılde kalıyor baglantım.
- 07-08-2014, 10:07:29Üyeliği durduruldu%80 kablo problemi jackı çıkarın tekrar takın modem ve pcdekiIceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2014, 10:09:09Ağı unut işlemini yaptınız mı?IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modemi kapatıp, yeniden açmayı denediniz mi?
Telefonunuzun mobil veri paylaşımı varsa, telefonu modem haline getirip, bağlanmayı deneyebilir misiniz? - 07-08-2014, 10:17:39Üyeliği durdurulduİlk ıkı maddeyı denedım.onrckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sondakını denemedım.
Sorun sanıyorum benım kablosuz bagdastırıcımdan kaynaklanıyor. Surucunun tam olarak etkın calıstıgını anlayabılecegım bır program var mı? Aygıt yonetıcısıne gırdıgımde etkın calısıyor yazıyor. - 07-08-2014, 10:33:38Sürücünün etkin çalıştığını anlayacağınız bir program yok, farklı bir wireless ağına bağlanmayı deneyin, dediğim gibi telefonunuzu modemde yapabilirsiniz.IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu denediğinizde yine çalışmıyorsa, sürücüde sıkıntı var diyebiliriz. - 07-08-2014, 10:38:36Üyeliği durdurulduModemi kapat bilgisayarı yeniden aç olacaktır
aynı bu sekılde kalıyor baglantım.