Merhaba,
Dün bilgisayarıma giren reklam virüsleri nedeniyle combofix programını çalıştırdım. Program sonrasında internetim sınırlı erişim olarak kaldı. Modeme telefonlardan bağlanıyorum ama bilgisayardan erişim sağlayamıyorum. Bu sorunu yaşayan arkadaş var mı?
Makinen sanırım IP alamıyor, Ip alıp alamadığını kontrol etmelisin.
(Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig yazıp gelen satırlardan ıpv4 karşısına bakabilirsin)
Kablosuz olarak bağlanıyorsan, Ağı Unut ve tekrar giriş yap.
Ağ ayarlarını kontrol et, DNS yada elle girilmiş IP olabilir, Otomatik'e al.
Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig /flushdns yazıp önbellek temizliyebilirsin.
Kablosuz ise kablolu deneyebilirsin.
Aygıt yöneticisinden Aygıt'ı devre dışı bırakıp, tekrar etkinleştirip deneyebilirsin.