Makinen sanırım IP alamıyor, Ip alıp alamadığını kontrol etmelisin.
(Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig yazıp gelen satırlardan ıpv4 karşısına bakabilirsin)
Kablosuz olarak bağlanıyorsan, Ağı Unut ve tekrar giriş yap.
Ağ ayarlarını kontrol et, DNS yada elle girilmiş IP olabilir, Otomatik'e al.
Başlat / Çalıştır / cmd / ipconfig /flushdns yazıp önbellek temizliyebilirsin.
Kablosuz ise kablolu deneyebilirsin.
Aygıt yöneticisinden Aygıt'ı devre dışı bırakıp, tekrar etkinleştirip deneyebilirsin.
Sorunu onar dediğimde çıkan sorunlarda kablosuz bağdaştırıcı ve erişim noktası sorunu olarak yazıyor.
Ağ ayarlarını kontrol ettim dns ve ıp otomatık alma olarak ısaretlı.
Kablolu denesemde bır cozum olmayacak cunku modem farklı bır odada kablosuz baglanmak zorundayım.
Wıreles'ı kapatıp actım, devre dışı bırakıp tekrar aktif ettim ama sorun çözülmedi. Evde ınternet olmadıgından cok net araştıramadım sorunu.

aynı bu sekılde kalıyor baglantım.