Bu şoförlere ne oluyor arkadaş
24
●1.272
- 03-08-2014, 16:13:07Eğer frenin patlaması veya gaz pedalının takılı kalması gibi birşey söz konusu ise şoför yapılabilecek en mantıklı şeyi yapmış bilen bilir o yolu biraz daha ilerde yaya geçidi ışıklar falan var durum daha ağır olabilirdi ve bana kalırsa şöfor orda direğe çarpıp aracı durdurmaya çalışıyor ama gerekli manevrayı yapamadığı için ıska geçiyor. Ucuz atlatılmış sayılır. Allah yaralıların yardımcısı olsun.
- 03-08-2014, 16:27:51geçen bir otobüs söferide aracı sürerken kitap okuyordu bırısı kameraya aldıda ısten ayrıldı keske cekmekten cok hem uyarsaydı hemde cekseydın o anda kazada olabılırdı turkiyede adam gibi şöferlik eden varmıki
- 03-08-2014, 16:58:00Daha demin yukarıda ki arkadaşla genelleme yüzüne ters düştük, aynı yorumum sizin için de geçerli insanların bir tanesini gördünüz diye genel yargılama yapmayın. Beni bir yazılımcı dolandırdı diye ben hangi yazılımcı düzgün ki diyemem. Çünkü diğer insanların hakkına girmiş olurum, yazık günah.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2014, 17:56:03Bankta oturup,taksinin altında kalan kız benim kuzenimGoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O'nun için burada kimsenin boş boş atıp yok şoför suçsuz,yok frende sorun varmış yok şuymuş buymuş demesini kaldıramam. Konuyu kilitlettiriyorum,çünkü daha o psikolojiden kurtulamadan, r10'u açtığımda yine bunun karşıma çıkması moralimi bozuyor. Acıyı çeken bilir
Allah başka kazalar yaşatmasın
