Nasıl gündüz gözüyle bu şekilde yolcuların arasına dalabiliyorsun ki ? yol yokuş değil bir şey değil freni patlamış diyolar ama bana pek inandırıcı gelmedi. 1 kişinin bacağı kopmuş 1-2 kişi de ağır yaralanmış..
https://www.youtube.com/watch?v=SFgmu29kaJs
Bankta oturup,taksinin altında kalan kız benim kuzenim
O'nun için burada kimsenin boş boş atıp yok şoför suçsuz,yok frende sorun varmış yok şuymuş buymuş demesini kaldıramam. Konuyu kilitlettiriyorum,çünkü daha o psikolojiden kurtulamadan, r10'u açtığımda yine bunun karşıma çıkması moralimi bozuyor. Acıyı çeken bilir
Allah başka kazalar yaşatmasın