Eğer frenin patlaması veya gaz pedalının takılı kalması gibi birşey söz konusu ise şoför yapılabilecek en mantıklı şeyi yapmış bilen bilir o yolu biraz daha ilerde yaya geçidi ışıklar falan var durum daha ağır olabilirdi ve bana kalırsa şöfor orda direğe çarpıp aracı durdurmaya çalışıyor ama gerekli manevrayı yapamadığı için ıska geçiyor. Ucuz atlatılmış sayılır. Allah yaralıların yardımcısı olsun.