Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de ne düzgün ki şoförler düzgün olsun
Herşeyde sınıfta kalıyoruz hemde her alanda. Şaşırmamak gerek...
yorum yaptı...