Merhaba arkadaşlar
Geçen gün facebookta dolanırken kelepir sayfalarında
Amerikadan gelen arkadaşlarımın getirdiği 'ORJİNAL' parfümleri satıyor diye elemanın teki ilan vermiş
ekledim sordum falan dediki orjinal seri numarasını gönderdi falan derken , fiyatları 50 tl imiş hugo boss işte burbery falan herşey var
Nasıl anlarım orjinalse alacağım ya çok güzel parfümler var
+
parfümler orjinalm,
-
Evt
+
nasıl 50 tl oluyor
-
Abd den geldi vergi alinmiyor bunlardan
Sinorli sayida kalf
Kaldı
+
hangisini tavsiye edion
-
Diesel yada burbery cok iyi kokular
+
burda burbery almıştım 180 tl ye
-
Evt
Diesel vereym
+
orjinalk olduklarını
nerden anlıcaz
-Gelir bakarsanız al sana seri numarası
Orjinal parfüm nasıl anlaşılır ?
5
●6.691
- 22-07-2014, 04:25:27Üyeliği durduruldu
- 22-07-2014, 04:26:51Ben parfüm uzmanıyım. Bana şirketlerden hediye ürünler veriyorlar. Onları bile bedelsiz almama rağmen o fiyata satmıyorum.Sayhitobadguy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 TL orjinal parfüm olma şansı yok maalesef... - 22-07-2014, 04:30:24Üyeliği durdurulduhadi yaa, vay çakal bizi kandırıcakmışsesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2014, 04:49:12Replikanın tarihi oldukça eskidir.Sayhitobadguy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle 4 sektörde çok fazla replika imitasyon ürün bulunur. Ve alttan gelen nesil mutlaka en az bir kere bu şekilde dolandırılır.
- Çanta
%80e varan ucuzlukla sahip olabilirsiniz. Fakat deri, kumaş, dikiş anlamında kalitesizliği dışarıdan anlaşılır.
- Parfüm
Gerek ambalajı gerek şişesi ile materyali oldukça kalitesizdir. Daha koklamadan anlaşılabilmektedir çoğunlukla. Kokusu sirke gibidir. Kalıcılığı yaklaşık 5 dakikadır.
Parfüm diyip geçmemek lazım deriye kanser riski oluşturur. Kokladığımız için de üst solunum yollarına zarar verme ihtimali vardır. Böyle parfümler çöpe atılmalıdır.
- Gözlük
Çerçevesi ve camları oldukça kalitesizdir. UV polarize özellikleri yoktur. Göz kusurları yaratma ihtimalleri oldukça fazladır. Ucuz bir marka alın fakat sağlıklı bir ürün alın.
- Saat
İç kronolar çalışmaz. Kayış ve görsel kısmı zayıftır. Garantileri olmadığından pilleri bittiğinde veya saat durduğunda para çöpe gider