• 22-07-2014, 04:25:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar

    Geçen gün facebookta dolanırken kelepir sayfalarında

    Amerikadan gelen arkadaşlarımın getirdiği 'ORJİNAL' parfümleri satıyor diye elemanın teki ilan vermiş

    ekledim sordum falan dediki orjinal seri numarasını gönderdi falan derken , fiyatları 50 tl imiş hugo boss işte burbery falan herşey var

    Nasıl anlarım orjinalse alacağım ya çok güzel parfümler var

    +
    parfümler orjinalm,
    -
    Evt
    +
    nasıl 50 tl oluyor
    -
    Abd den geldi vergi alinmiyor bunlardan
    Sinorli sayida kalf
    Kaldı
    +
    hangisini tavsiye edion
    -
    Diesel yada burbery cok iyi kokular

    +
    burda burbery almıştım 180 tl ye

    -

    Evt
    Diesel vereym

    +
    orjinalk olduklarını
    nerden anlıcaz

    -Gelir bakarsanız al sana seri numarası
  • 22-07-2014, 04:26:51
    #2
    Sayhitobadguy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar

    Geçen gün facebookta dolanırken kelepir sayfalarında

    Amerikadan gelen arkadaşlarımın getirdiği 'ORJİNAL' parfümleri satıyor diye elemanın teki ilan vermiş

    ekledim sordum falan dediki orjinal seri numarasını gönderdi falan derken , fiyatları 50 tl imiş hugo boss işte burbery falan herşey var

    Nasıl anlarım orjinalse alacağım ya çok güzel parfümler var
    Ben parfüm uzmanıyım. Bana şirketlerden hediye ürünler veriyorlar. Onları bile bedelsiz almama rağmen o fiyata satmıyorum.

    50 TL orjinal parfüm olma şansı yok maalesef...
  • 22-07-2014, 04:30:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben parfüm uzmanıyım. Bana şirketlerden hediye ürünler veriyorlar. Onları bile bedelsiz almama rağmen o fiyata satmıyorum.

    50 TL orjinal parfüm olma şansı yok maalesef...
    hadi yaa, vay çakal bizi kandırıcakmış
  • 22-07-2014, 04:49:12
    #4
    Sayhitobadguy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi yaa, vay çakal bizi kandırıcakmış
    Replikanın tarihi oldukça eskidir.

    Özellikle 4 sektörde çok fazla replika imitasyon ürün bulunur. Ve alttan gelen nesil mutlaka en az bir kere bu şekilde dolandırılır.

    - Çanta

    %80e varan ucuzlukla sahip olabilirsiniz. Fakat deri, kumaş, dikiş anlamında kalitesizliği dışarıdan anlaşılır.

    - Parfüm

    Gerek ambalajı gerek şişesi ile materyali oldukça kalitesizdir. Daha koklamadan anlaşılabilmektedir çoğunlukla. Kokusu sirke gibidir. Kalıcılığı yaklaşık 5 dakikadır.

    Parfüm diyip geçmemek lazım deriye kanser riski oluşturur. Kokladığımız için de üst solunum yollarına zarar verme ihtimali vardır. Böyle parfümler çöpe atılmalıdır.

    - Gözlük

    Çerçevesi ve camları oldukça kalitesizdir. UV polarize özellikleri yoktur. Göz kusurları yaratma ihtimalleri oldukça fazladır. Ucuz bir marka alın fakat sağlıklı bir ürün alın.

    - Saat

    İç kronolar çalışmaz. Kayış ve görsel kısmı zayıftır. Garantileri olmadığından pilleri bittiğinde veya saat durduğunda para çöpe gider
  • 22-07-2014, 04:52:51
    #5
    Amerika'da bile 50 tl değil
  • 22-07-2014, 05:14:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çarşı'da abi lacost var oda 5 lira diyenleri hatırlatmak isterim, hatta Aykut Elmas bile vine çekmişti.