sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben parfüm uzmanıyım. Bana şirketlerden hediye ürünler veriyorlar. Onları bile bedelsiz almama rağmen o fiyata satmıyorum.

50 TL orjinal parfüm olma şansı yok maalesef...
hadi yaa, vay çakal bizi kandırıcakmış