Merhaba arkadaşlar

Geçen gün facebookta dolanırken kelepir sayfalarında

Amerikadan gelen arkadaşlarımın getirdiği 'ORJİNAL' parfümleri satıyor diye elemanın teki ilan vermiş

ekledim sordum falan dediki orjinal seri numarasını gönderdi falan derken , fiyatları 50 tl imiş hugo boss işte burbery falan herşey var

Nasıl anlarım orjinalse alacağım ya çok güzel parfümler var

+
parfümler orjinalm,
-
Evt
+
nasıl 50 tl oluyor
-
Abd den geldi vergi alinmiyor bunlardan
Sinorli sayida kalf
Kaldı
+
hangisini tavsiye edion
-
Diesel yada burbery cok iyi kokular

+
burda burbery almıştım 180 tl ye

-

Evt
Diesel vereym

+
orjinalk olduklarını
nerden anlıcaz

-Gelir bakarsanız al sana seri numarası