Merhaba arkadaşlar
Geçen gün facebookta dolanırken kelepir sayfalarında
Amerikadan gelen arkadaşlarımın getirdiği 'ORJİNAL' parfümleri satıyor diye elemanın teki ilan vermiş
ekledim sordum falan dediki orjinal seri numarasını gönderdi falan derken , fiyatları 50 tl imiş hugo boss işte burbery falan herşey var
Nasıl anlarım orjinalse alacağım ya çok güzel parfümler var
+
parfümler orjinalm,
-
Evt
+
nasıl 50 tl oluyor
-
Abd den geldi vergi alinmiyor bunlardan
Sinorli sayida kalf
Kaldı
+
hangisini tavsiye edion
-
Diesel yada burbery cok iyi kokular
+
burda burbery almıştım 180 tl ye
-
Evt
Diesel vereym
+
orjinalk olduklarını
nerden anlıcaz
-Gelir bakarsanız al sana seri numarası