Sayhitobadguy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar

Geçen gün facebookta dolanırken kelepir sayfalarında

Amerikadan gelen arkadaşlarımın getirdiği 'ORJİNAL' parfümleri satıyor diye elemanın teki ilan vermiş

ekledim sordum falan dediki orjinal seri numarasını gönderdi falan derken , fiyatları 50 tl imiş hugo boss işte burbery falan herşey var

Nasıl anlarım orjinalse alacağım ya çok güzel parfümler var
Ben parfüm uzmanıyım. Bana şirketlerden hediye ürünler veriyorlar. Onları bile bedelsiz almama rağmen o fiyata satmıyorum.

50 TL orjinal parfüm olma şansı yok maalesef...