• 18-07-2014, 17:00:35
    #19
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 Ağustos'a kadar bozdurursanız Kasım ayın da gidersiniz büyük ihtimalle. Yine de en yakın askerlik şubesine sorun hocam.

    Edit : HatipEr hocam benim arkadaşım da Isparta'ya düştü onun kağıdında yazanlar da seninkiyle aynı. Biraz araştırdık bildiğin komando oluyorsun

    Hayırlı tezkereler
    Hocam hiç sorma direk 75 gün eğitim
  • 18-07-2014, 17:58:08
    #20
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerlik kısmet işidir bu rütbenin normal görevi 8-10 kişilik manganın komutanlığını yapmak ancak bu ihtimal sadece kağıt üzerinde askeri görevin olarak kalır.

    bende aynı rütbeye sahiptim suriye sınırı kilis elbeyli hudut karakolunda karakol çavuşu olarak görev yaptım. ama aynı yerde günde 8-10 saat nöbete devriyeye giden çavuşta vardı. yani işin tamamen kısmet bi bakarsın yazıcı çavuşu felanda olursun
    Bende kilis merkez de özel harekat c timi olarak askerligimi bitirdim
  • 18-07-2014, 20:00:49
    #21
    Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay içerisinde bende bozdurcam. Askere ne zaman giderim ?
    Haziranda alırlar düşüncesiyle bozdurmayı düşünmedim ama duydum ki o celp dönemi dolmuş. Arkadaşım gitti sordu 16 hazirana kadar en geç 15'inde askeriyeye gidip tecilini sonlandırdığında büyük ihtimal Kasım ayında gidersin demişler oda bana bunu söyledi ama yinede sende git bir sor dedi
  • 19-07-2014, 00:32:04
    #22
    Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acemilik Ankara Etimesgut Zırhlı Birlikler - Usta Birliği Tekirdağ Orduevi (Sene 2003) Şaka maka 11 yıl ne çabuk geçmiş be
    Aynısından ama ben Tekirdağ beşiktepe dseydim usta birliği
  • 19-07-2014, 00:37:46
    #23
    s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısından ama ben Tekirdağ beşiktepe dseydim usta birliği
    Ben 83'e 4'tüm. Tekirdağ Tugayda 1 ay kadar Beşiktepe'de 1.5 - 2 ay kadar kaldım , biz gittiğimizde binalar depremden hasar görmüştü o sebeple ,prafabrik yapılarda yattık(yemekhane dahil prefabrikti) şartlar asker için zordu.Yeni koğuşların inşaat çalışmaları vardı.
    Neyseki meslekten dolayı önce Kumbağ seçmelerinde 4 aylığına yazlık kampa ardından orada gösterdiğimiz performanstan dolayı kalan son 6 ay için orduevine seçilip askerliği orada tamamladık
    Siz hangi dönemde oradaydınız.
  • 19-07-2014, 00:43:25
    #24
    Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 83'e 4'tüm. Tekirdağ Tugayda 1 ay kadar Beşiktepe'de 1.5 - 2 ay kadar kaldım , biz gittiğimizde binalar depremden hasar görmüştü o sebeple ,prafabrik yapılarda yattık(yemekhane dahil prefabrikti) şartlar asker için zordu.Yeni koğuşların inşaat çalışmaları vardı.
    Neyseki meslekten dolayı önce Kumbağ seçmelerinde 4 aylığına yazlık kampa ardından orada gösterdiğimiz performanstan dolayı kalan son 6 ay için orduevine seçilip askerliği orada tamamladık

    O dönemki binbaşı Kerim Tatar'ı bilirsiniz bulunduğum sene kumbağ'da kamp komutanıydı nam-ı değer Tatar Ramazan (sert ama mert adamdı askerin dürüstünü doğrusunu severdi ) Ondan teşekkür belgesi almış birisi olarak mutluyum Siz hangi dönemde oradaydınız.
    4/1 odaydım ben sizin altınız da tankcıydım ben karargah bölükten bizim koğuş rahatı ben mutfaktaydım keyfim yerindeydi kafama göre takılıyorum soyunma odasında yatıyordum
  • 19-07-2014, 00:43:26
    #25
    Bende 2008 de ısparta iç güvenlik eğitim ve tatbikat merkezinde yapmıştım.
    Usta birliği Kıbrıs/Girne
    Şimdiden hayırlı teskereler
  • 19-07-2014, 07:39:48
    #26
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben tecili bozdurdum 40. Alay Piyade olarak Isparta Merkez çıktı.

    Bu başlık altından hem bölgenizi yazar hemde gidenler diğer askere gidecek olan arkadaşlara yer konusunda yardımcı olurlar.
    Acemi birliğim orasıydı. Tek diyeceğim ALLAH yardımcın olsun, işin çok zor.
    Sormak istediklerin varsa tek tek hepsini anlatabilirim.
  • 22-07-2014, 13:46:41
    #27
    KISA DÖNEM

    Eğitim Birliği
    KASTAMONU 5.J.EĞT.****.LIĞI/KASTAMONU / KASTAMONU / KASTAMONU
    Esas Birliği
    İL J.K.LIĞI/ORDU / ORDU / ORDU