1 ay içerisinde bende bozdurcam. Askere ne zaman giderim ?
Haziranda alırlar düşüncesiyle bozdurmayı düşünmedim ama duydum ki o celp dönemi dolmuş. Arkadaşım gitti sordu 16 hazirana kadar en geç 15'inde askeriyeye gidip tecilini sonlandırdığında büyük ihtimal Kasım ayında gidersin demişler oda bana bunu söyledi ama yinede sende git bir sor dedi